Mensen denken voor God te kunnen spelen.

Schopenhauer
Site Admin

Mensen denken voor God te kunnen spelen.

Bericht door Schopenhauer » 13 mar 2019 13:08

Ik ga er vanuit, dat enerzijds de aarde zelf door al weer iets op te schikken in de baan om de zon en anderzijds door het programma, door de Amerikanen in 1947 begonnen om het weer te kunnen beïnvloeden, verantwoordelijk zijn voor de problemen waar we nu tegen aankijken en waardoor de CO2- discussie eigenlijk volledig nutteloos is.

Wat de Amerikanen in 1947 begonnen, was bedoeld op het slachtveld de tegenstander nadelig weer te verschaffen.
Vanaf de zestiger jaren, met de intrede van straalverkeersvliegtuigen is het hele programma versneld geworden.
Langzaam maar zeker is daardoor over de hele wereld het klimaat vernield geworden.
Als de mens denkt het beter dan God te weten, dan kan je er vergif op innemen, dat daardoor de boel vernield wordt.
Want dat is er gebeurd met het wereldwijde klimaat.

Ontbossing in delen van de wereld - zoals het Amazonegebied, ooit de longen van de aarde, heeft er mede aan bij gedragen.

Nog steeds worden de astronomische gegevens gebruikt, om de seizoenen aan te geven - seizoenen die ik in mijn jeugd nog meegemaakt heb.
Tegenwoordig is er geen spraken meer van die seizoenen - wereldwijd is het klimaat door ingrijpen van de mens in het weer echter extremer geworden.

Plaats reactie